Velkommen til badminton i TIF

Hvis du vil spille motionsbadminton, kan du/I leje en badmintonbane for hele sæsonen.
Kontakt Henrik på 4292 4121, eller Jette i Café TAC for at høre hvilke tider der er ledige.

Vejledning til betaling af banen:

Der er lavet om på systemet fra de tidligere år. Det er et krav fra kommunen, at vi kender navne på alle dem der (normalt) spiller på banen. Derfor denne ændring.

1.   Gå på internettet underhttps://www.t-if.dk/

2.   I toppen af siden finder du KLUB-MODUL. Klik på det, og du kommer nu videre til en ny side

3.   Klik påBADMINTON i toppen af siden.

4.   Klik i venstre side påBANELEJE,og klik igen på baneleje ca. midt på siden

5.   Klik nu på den bane/tid som du har fået. Klik på prisen. Den er jo den samme, ligegyldigt om i spiller single eller double - men klik på S/"pris" hvis i spiller single, og D/"pris" hvis I spiller double

6.   Hvis du ikke allerede er logget ind, skal du gøre dette nu. Og har du ikke en profil, skal du oprette en.

7.   Her skal navn, fødselsdato, køn og mailadresse tastes ind, på dem der (normalt) spiller på banen så tastes ind. Hvis disse allerede har en profil i KLUBMODUL, kan de findes i klublisten midt på siden – ogMÅ IKKEoprettes igen.

8.   Den som er logget ind, skal ikke skrives ind her. Og det er dén person der skal betale for banelejen, og vedkommende må så få pengene fra de andre der benytter banen.

9.   Accepter ”klubbens betingelser”, klik for betaling og fuldfør betalingen.

10.Du er nu tilmeldt.

Hvis der er spørgsmål til ovenstående, kontakt Henrik på 4292 4121, eller hhvam@hotmail.com

Hovedsponsor for Thorsø Tungelund IF
XL-BYG byggemarked, trælast og tømmerhandel